Cirkus ”vilken svensk Bballare som helst”

Ikväll är det ett program som jag sett fram emot i en vecka att kolla på nämligen Renee möter Cirkus Zlatan på Tv3 20:00-21:00. Såna TV program har jag en förmåga att lyckas missa trots jag verkligen längtat efter att vilja se dem, för det har inte direkt med basket att göra. Så försöker övertala hjärnan att komma ihåg det genom att Zlatan har lirat lite basket och dyker ibland upp på Malmö IP streetplanen i Malmö & kör lite hoops.
Min förhoppning är att inom något år kunna få se ”Renee möter cirkus Jerebko” eller varför inte ”Renee möter cirkus Mbemba”. Hade varit i klass med Everlast`s låt ”What`s it like”, som är min favoritlåt of all time. För er som inte hört den, så vill jag bara säga den texten är så ”tung” att en elefant känns lätt.

Jag är annars hardcore Zlatanist  och köpte en av de första Zlatanist tröjorna som kom ut när El greato började sin karriär. Den var inte så avancerad som den jag länkat till, men fyller sin funktion inom Zlatanismen 🙂

Everlast – Grymm låt enjoy it 🙂

Lämna en kommentar